28 Eylül 2009 Pazartesi

wandremote!



öncelikle blogspot'taki sapıtma nedeniyle ayrı kaldığımızı belirtmeliyim. neyse geç de olsa düzeldi sonunda. e araya bir de evröpa seyahatim girince iyice uzadı süre.
daha sonra şöyle bir yazdıklarıma göz attım, bence bayaa iyi bir blog bu diye düşündüm. sıkıcı değil, ilginç şeyler var. iyi ediyorsunuz okumakla kanımca.
ardından myspace ve lastfm'in kapanmasına sinirlendim ve büyük kınıyorum. yok artık yuh diye de ekleme yapıyorum.
şimdi gelelim bu post'un konusuna. şu yukarıdaki şeyin güzelliğine bakar mısınız? üstelik kendisi bir tv kumandası. fonksiyonel de yani. hastası oldum. sadece 84 dolar, doğumgünüm de 3 aralık.

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ufuk ergun dedi ki...

hastasıyız :)